Leerlingen die het gewoon zijn om door te denken en om hun mening, antwoord,
ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere
of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere
schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en
hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We
bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde
interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in
hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.Leerlingen die het gewoon zijn om door te denken en om hun mening, antwoord,
ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere
schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en
hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We
bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde
interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in
hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere
schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en
hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We
bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde
interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in
hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.Leerlingen die het gewoon zijn om door te denken en om hun mening, antwoord,
ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere
schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en
hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We
bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde
interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in
hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.
schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en
hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We
bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde
interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in
hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.Leerlingen die het gewoon zijn om door te denken en om hun mening, antwoord,
ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere
schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en
hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We
bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde
interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in
hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.