Kenniscentrum docAtlas

SOS een AN in de klas (lager onderwijs)

26-09-2024
Campus Sint-Andries - Sint-Andriesstraat 2 - 2000 Antwerpen

Leerlingen die het gewoon zijn om door te denken en om hun mening, antwoord,

ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere
of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere

schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en

hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We

bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde

interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in

hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.Leerlingen die het gewoon zijn om door te denken en om hun mening, antwoord,

ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere

schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en

hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We

bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde

interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in

hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere

schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en

hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We

bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde

interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in

hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.Leerlingen die het gewoon zijn om door te denken en om hun mening, antwoord,

ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere

schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en

hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We

bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde

interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in

hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.
schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en

hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We

bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde

interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in

hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.Leerlingen die het gewoon zijn om door te denken en om hun mening, antwoord,

ideeën of gevoelens te verwoorden, hebben een streepje voor in hun verdere

schoolcarrière. In deze sessie bekijken we welke vragen en situaties boeiend zijn en

hoe je deze kunt inzetten, zodat ze daadwerkelijk taal en denken uitlokken. We

bekijken daarnaast ook het belang van en hoe je zo stelselmatig mogelijk bepaalde

interactievaardigheden kunt inzetten die de kleuters en lagere schoolleerlingen in

hun taal- en denkontwikkeling vooruithelpen.

Datum en tijd

donderdag 26 september 2024
09:30 ⇾ 12:30

Einde inschrijvingen: donderdag 19 september 2024 (23:59)
Annulatie mogelijk tot: donderdag 12 september 2024 (23:59)

Programma

Organisator

Doc Atlas

Doc Atlas

03/2035750

docatlas@thomasmore.be

Contactpersoon

Stieven Rottier

Stieven Rottier

kc.docatlas@thomasmore.be
Greet Goethals

Greet Goethals

kc.docatlas@thomasmore.be