Vormingscentrum Bedrijf, Organisatie en Toerisme

De rebranding van 11.11.11: een merk in verandering voor een wereld in verandering

30-04-2024
Campus De Ham - Raghenoplein 21bis - 2800 Mechelen

Over het seminarie:

 

De NGO 11.11.11 vernieuwde haar identiteit om zich klaar te maken voor de toekomst. Met nieuwe accenten, een scherp verhaal en een frisse stijl binnen de kerngedachte ‘Strength in numbers’ willen ze hun doelgroepen aanvuren om in actie te komen voor de strijd tegen uitbuiting van mens en natuur.

 

Je krijgt een unieke blik achter de schermen van de rebrandingoperatie van NGO 11.11.11: de uitdagingen, het doelgroepdenken, de opbouw van de merkstrategie en hoe die leidde naar de creatie van een sterk verbindend verhaal en een rijk visueel merkuniversum.

Met concrete voorbeelden wordt de toepassing van die rebranding toegelicht binnen het ecosysteem van communicatiekanalen. Dankzij een strategische storytellingaanpak slaagt die er in om meer mensen te bereiken en engageren.

 

Over de spreker:

 

Katrien Heughebaert is Directeur Marketing, Communicatie & Fundraising bij 11.11.11. Ze deed ervaring op als account director bij oa. Onlyhumans, Duval Branding en Duval Guillaume en was marketingmanager bij Toerisme Vlaanderen en VAB.

Datum en tijd

dinsdag 30 april 2024
18:15 ⇾ 20:00

Einde inschrijvingen: dinsdag 30 april 2024 (17:00)
Annulatie mogelijk tot: dinsdag 30 april 2024 (17:00)

Programma

Prijs

Alumnus Business School ('21-'22 of '22-'23): 0 EUR

Externe deelnemer: 0 EUR

Personeel Thomas More: 0 EUR

Student met een Business Seminars abonnement*: 0 EUR

Student Thomas More: 0 EUR

Contactpersoon