Over het seminarie:
De NGO 11.11.11 vernieuwde haar identiteit om zich klaar te maken voor de toekomst. Met nieuwe accenten, een scherp verhaal en een frisse stijl binnen de kerngedachte ‘Strength in numbers’ willen ze hun doelgroepen aanvuren om in actie te komen voor de strijd tegen uitbuiting van mens en natuur.
Je krijgt een unieke blik achter de schermen van de rebrandingoperatie van NGO 11.11.11: de uitdagingen, het doelgroepdenken, de opbouw van de merkstrategie en hoe die leidde naar de creatie van een sterk verbindend verhaal en een rijk visueel merkuniversum.
Met concrete voorbeelden wordt de toepassing van die rebranding toegelicht binnen het ecosysteem van communicatiekanalen. Dankzij een strategische storytellingaanpak slaagt die er in om meer mensen te bereiken en engageren.
Over de spreker:
Katrien Heughebaert is Directeur Marketing, Communicatie & Fundraising bij 11.11.11. Ze deed ervaring op als account director bij oa. Onlyhumans, Duval Branding en Duval Guillaume en was marketingmanager bij Toerisme Vlaanderen en VAB.