Vormingscentrum Bedrijf, Organisatie en Toerisme

Het goud van de Nationale Bank van België - hoe een sterk werkgeversmerk uitbouwen? (NL)

19-12-2024
Campus De Ham - Raghenoplein 21bis - (Aulau Hanswijk) - 2800 Mechelen

Over het seminarie:

De Nationale Bank van België, met een rijke geschiedenis van bijna 175 jaar, was lange tijd vooral bekend om haar economische studies en bleef meestal op de achtergrond.

In de afgelopen jaren heeft de Bank echter een flinke transformatie doorgemaakt om haar ietwat stoffige imago van zich af te schudden en zich als een aantrekkelijke werkgever op de kaart te zetten.

Met een sterke focus op Employer Branding heeft de Nationale Bank zich succesvol gepositioneerd in de strijd om talent, wat werd bevestigd door een 5de plaats in de Randstad Employer Branding Survey van 2023.

Tijdens dit seminarie zal Siska D’hoore, CHRO van de Nationale Bank, een inkijk geven in het boeiende traject dat ze hebben afgelegd om een krachtig werkgeversmerk te creëren. Ze bespreekt de uitdagingen die ze onderweg tegenkwamen, de stappen die ze hebben ondernomen en wat de toekomst in petto heeft voor de Bank als werkgever van de toekomst.

 

Over de spreker:

Siska D'hoore - Als CHRO bij de Nationale Bank van België ligt haar focus ligt op het aanpassen van de Bank aan de uitdagingen van vandaag door te werken aan cultuur, employer branding en talentontwikkeling. Voor haar overstap naar de Bank in 2018 bekleedde zij diverse functies in de IT-sector, eerst aan de business kant, vaak betrokken bij grootschalige outsourcing en organisatie design projecten, waarna ze de sprong maakte naar HR als HR-directeur voor West- en Centraal-Europa bij Getronics, een wereldwijd IT-bedrijf. Haar uitgebreide ervaring in verschillende sectoren (financiële, publieke en dienstensector) in Europa en India, stelt haar in staat een breed scala aan zakelijke kennis te vertalen naar praktische inzichten en werkbare oplossingen.

Datum en tijd

donderdag 19 december 2024
18:15 ⇾ 20:00

Einde inschrijvingen: donderdag 19 december 2024 (17:00)

Programma

Prijs

Alumnus Business School ('22-'23 of '23-'24): 30,00 EUR

Externe deelnemer: 45,00 EUR

Personeel Thomas More: 0,00 EUR

Student met een Business Seminars abonnement*: 0,00 EUR

Student Thomas More: 30,00 EUR



Prijs opmerkingen

Student Business School with a Business Seminars subscription: €45 per semester

Student Thomas More: €30 per seminar

Alumnus Business School (graduated in 22-23 or 23-24): €30 per seminar

External participant: €45 per seminar

 

Contactpersoon