Online samenwerken: heel wat bedrijven en organisaties zijn er de laatste jaren minstens gedeeltelijk op overgeschakeld. Het is ingebed in de dagelijkse routine en het ziet er niet naar uit dat dat nog snel gaat veranderen. Gelukkig maar, want het brengt heel wat voordelen met zich mee. Tenminste: als je het op de juiste manier doet.
Kies je immers wel de juiste tools en apps om de verschillende flows zo succesvol mogelijk te laten verlopen? Gebruik je de correcte technieken om het geheel te stroomlijnen? Het antwoord: hoogstwaarschijnlijk is er (een grote) verbetering mogelijk en net daarom ontwikkelden we deze training.
Laat je digitale samenwerking efficiënter verlopen in MS Office 365
Tijdens deze opleiding focussen we op 3 pijlers van MS Office 365 die voor de meeste organisaties ideaal zijn om hun digitale samenwerking gestroomlijnder en meer gestructureerd te laten verlopen, met tijdswinst en minder frustratie bij medewerkers tot gevolg. We combineren ze met elkaar en laten ze op elkaar inspelen, zodat je efficiënter kan werken:
- MS Teams gebruiken we als front end. Hierdoor kunnen we onze gesprekken samenbrengen
- Documentbeheer doen we in MS SharePoint. We gaan aan de slag met metadata en weergaves
- Met MS Planner gaan we overzichtelijke taken toewijzen en beheren a.d.h.v. Kanban-boards
Marijn Somers, door Microsoft erkend als MVP voor Office Apps & Services, is je ervaren trainer en coach. Met meer dan 16 jaar ervaring in functionele SharePoint-implementaties bij grote en kleine organisaties, is hij de juiste man op de juiste plaats om zijn kennis en ervaring door te geven aan zijn cursisten.
Lesmomenten
Dit is een 1-daagse opleiding die doorgaat op: Wo 11/12/2024
Lessen van 09:30 - 16:30